سطح کراتینین بالا تا 1.9 بدون علایم دیگر باید مردم در مورد آن نگران
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گزارش آزمون نشان می دهد که کراتینین سرم من است بالا تا 1.9، همه چیز عادی است و خودم هیچ نشانه ای ندارند دیگر. چه می تواند باعث؟ و باید در مورد آن نگران؟

چرا سطح کراتینین بالا می رود؟

در واقع، کراتینین اتلاف سوخت و ساز بدن عضلانی است و باید آن را از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه می شود. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (تابع فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این ضایعات را نمی خواهد به موقع مرخص شود، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا.

اما بسیاری از عوامل دیگر نیز می تواند سطح کراتینین مانند برخی از بیماری (سرد و تب)، ورزش و گوشت و غیره را تحت تاثیر قرار بنابراین شما باید با توجه به روزانه شما این است که برای تشخیص بیشتر مفید پرداخت.

چرا سطح کراتینین تا 1.9 بوده است، اما بیمار هیچ علامتی ندارد دیگر؟

با توجه به عملکرد جبرانی قوی، سطح کراتینین نمی افزایش خواهد یافت، تنها در صورتی که عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است. بنابراین به طور کلی یک بار سطح کراتینین بالاتر است، بیش از 50 درصد عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد. به همین دلیل است افراد ممکن است هیچ علائم دیگر در مراحل اولیه این بیماری داشته باشد.

برای افراد مبتلا به سطح کراتینین تا 1.9، شما باید علل آن را پیدا و سپس اقدامات مربوطه را. اگر سطح کراتینین بالا توسط عوامل غیر پاتولوژیک ایجاد می شود، آن را به سطح نرمال پس از بازگشت القاء ناپدید شد. اگر سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، شما باید درمان مناسب به موقع را. اگر درمان نشود، بالاتر از اراده سطح کراتینین می رود. آیا توجه ویژه ای به زندگی روزمره خود، که برای تشخیص زودرس مفید است.

اگر شما هر گونه کمک در تاسیسات بیماری کلیوی یا کاهش سطح کراتینین بالا نیاز دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-diagnosis/1421.html





:: برچسب‌ها: تشخیص بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، سطح کراتینین 1 , 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: